Fundamentele Marketing-ului si Comunicarii

Ce nu trebuie sa iti lipseasca din bagajul de cunostinte cand pleci la drum.

Despre

Draga Jr. Brand Manager, Brand Executive, Account Executive, asa-i ca vrei sa fii senior cand o sa fii mare?

Inscrie-te acum pentru un mini-master in care vei inveta de la cei mai buni practicieni din domeniu. Si nu doar teorie, ci lucruri practice care iti vor forma o structura de gandire pe care ulterior sa o poti aplica in task-urile de zi cu zi.

Daca esti un tanar profesionist cu cel mult 3 ani experienta intr-o companie sau agentie de publicitate, Modulul Fundamentals of Marketing & Communication este pentru tine.

In doar 18 zile de curs vei invata sa aplici notiunile de baza ale marketingului, comunicarii si cercetarii de piata, te vom ajuta sa iti dezvolti abilitatile de prezentare si sa intelegi mecanismele de planificare a bugetelor.

Inscrie-te

Discipline

SubiectNr. zileDetalieriProfesor
Marketing 6
  • Analiza pieţei
  • Analiza performanţei mărcii din punct de vedere al mixului de marketing
    • Formularea strategiei de marketing
    • Elaborarea planului de marketing
    • Elaborarea documentelor cheie în marketing: briefuri şi recomandări

Afrodita Blasius Afrodita Blasius - Managing Director Bridge Communication

Detalii

Comunicare 5
  • Analiza mărcii din perspectiva consumatorilor şi a competiţiei
  • Formularea poziţionării mărcii
  • Formularea briefului de comunicare
  • Formularea briefului de creaţie
  • Evaluarea propunerilor de comunicare şi creaţie

Victor DobreVictor Dobre - Director Executiv IAA Romania

Cercetare de piata 2
  • Tipuri de cercetare de piaţă – modele şi metodologii de cercetare
  • Formularea briefului de cercetare
  • Analiza rapoartelor de cercetare

Dan PetreDan Petre - Managing Partner D&D Research

Detalii

Adina NicaAdina Nica - Managing Partner - i-open Research

Detalii

Tehnici de prezentare 3
  • Tipuri de prezentare
  • Structuri de prezentare
    • Modalităţi de expunere

Interact - licenta McLuhan & Davies

Detalii

Administrarea bugetelor si finante 2
  • Elemente buget companie / marcă
  • Identificarea resurselor necesare
  • Stabilirea costurilor
  • Strategii de preţ / Profitabilitate

Eugen MihaiEugen Mihai - CEO Angels Den Funding Ltd UK

Detalii

Inscrie-te

Structura

Zile de predare Vineri si Sambata
Din doua in doua weekenduri
Durata zilei 8 ore (9-18) - 1 ora pranz
Durata totala 5 luni / 18 zile de curs / 144 ore training
Loc desfasurare IAA House - Calea Victoriei, nr. 126, etaj 3, sector 1, Bucuresti
Numar persoane in grupa 18
Examinare intermediara la toate disciplinele Lucrari individuale de parcurs, notate pe o scala de 1-100.
Examen final tip MBA Lucrare de echipa in care aplica toate notiunile invatate pe parcursul modulului. Evaluarea este facuta de catre profesorii Modulului si membri ai Boardului Scolii IAA. Notate pe o scala de la 1-100
Diploma de Absolvire, a Scolii IAA Se acorda doar participantilor ce obtin un punctaj final de minim 50 puncte, (calculate ca medie ponderata a punctajelor obtinute la examinarile intermediare si cea finala).

Inscrie-te

Calendar

  • Perioada de desfasurare: 29 septembrie 2017 - 27 ianuarie 2018
  • Inscrieri pana pe: 22 septembrie

Inscrie-te

Inscrieri si selectie

Inscrierea se va face in baza urmatoarelor documente:

  • Curriculum Vitae
  • Fisa inscriere
  • 3 eseuri (2000 semne fiecare):
    • De ce am ales aceasta scoala
    • Definiti-va brandul personal
    • Dezvoltati o campanie de promovare a brandului personal

Candidatii vor fi punctati si selectati dupa urmatoarele criterii:

  • Experienta in domeniu
  • Studii de specialitate
  • Numar de campanii de marketing si comunicare derulate
  • Inters si motivatie
  • Gandire logica
  • Nivel de cunostinte in domeniu
  • Creativitate si fluenta in exprimare

Punctajul maxim este de 20 de puncte.

Inscrie-te

Taxe

  • 1.500 EUR/persoana + TVA (pentru membri IAA/Young Pro).
  • 2.000 EUR/persoana + TVA (pentru non-membri IAA).

Plata taxei de participare se poate face si in 4 transe lunare egale pe parcursul derularii cursurilor.
Pentru mai multi inscrisi din aceiasi companie se acorda discount-uri suplimentare.

Inscrie-te

Inapoi sus