Leadership in Marketing si Comunicare

Viitorul industriei incepe cu tine.

Despre

Draga leader,
Se spune ca un om, cat traieste, invata. Dupa 10 ani intr-o pozitie de top management, fie ca esti antreprenor sau manager al unei agentii de publicitate, ai oportunitatea, prin modulul de Leadership in Marketing & Communication, de a afla secretele elitei romanesti si internationale care au scris, pana in prezent, istoria comunicarii.

Aprofundeaza cum poti gestiona si sustine inovatia in cadrul echipei tale, cum poti crea si conduce proiecte de schimbare si transformare, dar si cum trebuie sa gestionezi aspectele organizatorice si de conducere a tale resurselor umane. Inscrie-te acum si ocupa unul dintre cele 24 de locuri disponibile in aceasta editie.

Inscrie-te

Discipline

SubiectNr. zileDetalieriProfesor
Fundamentals of leadership 2
  • Fundamentele leadershipului intr-o industrie aflata mereu intr-un continuu proces de schimbare
  • Comportamente si stiluri de leadership

Dr. Stefan KrummakerDr. Stefan Krummaker - Senior Lecturer in Organisational Behavior

Senior Lecturer & Associate Director of Enterprise & Engagement, UEA London/Norwich Business School, Research Partner, Institute of Leadership and Human Resources Management, University of St. Gallen

Detalii

Innovative leadership 1
  • Definirea trasaturilor de care un leader are nevoie pentru a stimula, conduce si sustine inovatia. Examinarea modului in care se promoveaza o cultura a inovatiei
  • Introducere: exista un anumit model de leadership care genereaza inovatie?
  • Locomotivele inovatiei: oamenii, cultura, procesul si leadershipul
  • Inovatia in industria de publishing; Un lider in actiune
  • Atributele care definesc leaderii din spatele proceselor de inovatie
  • Promovarea unei culturi a inovatiei

Dr. Jens MaierDr. Jens Maier - Lecturer at the University of St. Gallen, Lead Faculty on the topic of Innovation, Centre Europe, Brussels

Consultant on Leadership and Innovation, Zurich; Fellow at the London Business School, Centre for Management Development

Detalii

Strategic Leadership 2
  • Fundamentele dezvoltarii unei strategii in 3 pasi: de la analiza industriei la avantajele competitive si valorea consumatorului la instrumentele strategice si competitive
  • Concepte cheie, framework-uri de strategii si dezvoltare organizationala in actualul context global

Prof. Serge OrealProf. Serge Oreal - Professor in Strategic Management

Full-time Professor at the ESC Rennes Business School
Visiting Professor at SASIN Graduate Institute of Business
Administration, Chulalongkorn University

Detalii

Strategic Thinking at Corporate & Network Level 2
  • Intelegerea conflictelor dintre diferite scoli de gandire in privinta corporatiilor si structurilor globale pe teme strategice
  • Trinitatea Misiune - Valorea - Strategie
  • Cat de specifice ar trebui sa fie strategiile pentru a asigura implementarea
  • Cum gandesc leaderii cand vine vorba de strategie
  • Strategia la nivel de corporatie: echilibrul dintre sinergie si adaptare
  • Strategia la nivel de structuri globale: echilibrul dintre cooperare si competitie

Prof. Serge OrealProf. Serge Oreal - Professor in Strategic Management

Full-time Professor at the ESC Rennes Business School
Visiting Professor at SASIN Graduate Institute of Business
Administration, Chulalongkorn University

Detalii

Leading Creative People / Communication Styles 2
  • Observarea si experimentarea diferitelor tipuri de comunicari si relationari dintr-o organizatie
  • Dezvoltarea capacitatii de a face fata situatiilor dificile si de a le rezolva intr-o maniera eficienta, intelegand cum diferite tipuri de comunicare pot muta oamenii dintr-o stare de „supravietuire“ intr-o stare de „crestere“ si „dezvoltare“
  • Intelegerea produnda a personalitatii si stilurilor de comunicare pe care un membru al organizatiei il poate avea in diferite situatii cheie
  • Cum poti schimba anumite obiceiuri pentru a creste nivelul de leadership
  • Teorii, module si actorie; Participantii vor fi confruntati cu diferite situatii dificile in care s-au aflat de-a lungul timpului si vor invata cum sa reactioneze, folosing diferite stiluri de comunicare

Prof. Robert WeiszProf. Robert Weisz - Academic Advisory Board Member at Berlin School of Creative Leadership & Professor of of Organizational Behavior & Organizational Development IAE Aix-en-Provence, University of Aix-Marseille, France

Detalii

Decision Making & Change Management 2
  • O intelegere clara asupra procesului de luare al deciziilor si despre capabilitatea implementarii lor
  • Adaptarea stilului de leadership la situatii si oamenii
  • Cum se stabileste o diagnoza a unui proces de schimbare dintr-o organizatie
  • Cum sa conduci un proiect de schimbare si cum sa orchestrezi aspectele umane si organizationale din el
  • Cum sa implementezi cele patru elemente intr-un astfel proces: informare, consultare, participare si delegare
  • Factorii cheie pentru situtiile de management: rationalul din spatele luarii deciziilor
  • Cum sa implementezi un proces de schimbare/Cum sa accelerezi un proces de schimbare in organizatie
  • Cum sa orchestrezi tranzitiile si rezistenta la schimbare a oamenilor dintr-o organizatie

Prof. Robert WeiszProf. Robert Weisz - Academic Advisory Board Member at Berlin School of Creative Leadership

Professor of of Organizational Behavior & Organizational Development IAE Aix-en-Provence, University of Aix-Marseille, France

Detalii

Value Creating Decision 2
  • Concepte si tehnici ale procesului de decizie financiara
  • Prima zi: Conceptul de apreciere luand in considerare nesiguranta
  • A doua zi: Deciziile de investitie – unde ar trebui o organizatie sa isi investeasca resursele
  • Tipuri de analiza a performantei pentru crearea de valoare in procesul decizional
  • Strategii de creastere a valorii in interiorul unei comanii / Revizuirea Discounturilor
  • Decizia bugetului de capital / Masurarea performantei / Cresterea profitabila

Prof. Olivier TabatoniProf. Olivier Tabatoni - Professor at Berlin School of Creative Leadership

Professor and researcher in Finance and Strategy at the IAE Aix-en-Provence School of management, University of Aix-Marseille, France.

Detalii

Blue Ocean Strategy Simmulation 3
  • Concepul de Blue Ocean Strategy, metodologii si instrumente de analiza care sa ajute participantii sa inchida golul dintre teorie si actiune

The Network

Inscrie-te

Structura

Zile de predare

Saptamani rezidentiale organizate in afara Bucurestiului (Valea Prahovei)

1 saptamana la 1 luna si jumatate

Durata zilei 8 ore (9-18) - 1 ora pranz
Durata totala 5 luni / 17 zile de curs / 136 ore training
Loc desfasurare IAA House - Calea Victoriei, nr. 126, etaj 3, sector 1, Bucuresti
Numar persoane in grupa 20
Examen final tip MBA Lucrare de echipa in care aplica toate notiunile invatate pe parcursul modulului. Evaluarea este facuta de catre profesorii Modulului si membri ai Boardului Scolii IAA. Notate pe o scala de la 1-100
Diploma de Absolvire, a Scolii IAA Se acorda doar participantilor ce obtin un punctaj final de minim 50 puncte, (calculate ca medie ponderata a punctajelor obtinute la examinarile intermediare si cea finala).

Inscrie-te

Calendar

  • Desfasurare cursuri: se va anunta in curand
  • Inscrieri: se va anunta in curand

Inscrie-te

Inscrieri si selectie

Inscrierea se va face in baza urmatoarelor documente:

  • Curriculum Vitae
  • Fisa inscriere
  • 2 eseuri (2000 semne fiecare):
    • De ce am ales aceasta scoala
    • Expuneti observatiile si ideile voastre cu privire la modul in care ati putea imbunatati performantele organizatiei pe care o conduceti sau performantele industriei in care activati.

Candidatii vor fi punctati si selectati dupa urmatoarele criterii:

  • Experienta in domeniu
  • Angajati in subordine
  • Pozitie in ierarhia organizatiei
  • Inters si motivatie
  • Gandire logica
  • Perspectiva asupra organizatiei / industriei
  • Idei / solutii inovative

Punctajul maxim este de 25 de puncte.

Inscrie-te

Taxe

  • 4.900 EUR/persoana + TVA (pentru membri IAA/Young Pro).
  • 5.700 EUR/persoana + TVA (pentru non-membri IAA).

Plata taxei de participare se poate face si in 4 transe lunare egale pe parcursul derularii cursurilor.
Taxa de participare nu include costurile de cazare / masa aferente celor 3 saptamani rezidentiale ce se organizeaza in afara Bucurestiului.
Pentru mai multi inscrisi din aceiasi companie se acorda discount-uri suplimentare.

Inscrie-te

Inapoi sus