Marketing si Comunicare Strategica

Despre businessul din spatele brandului, atat la client, cat si in agentie.

Despre

Draga Specialist/Manager,
A creste pe scara ierarhica a unei companii sau a unei agentii de publicitate este direct proportional cu nivelul de responsabilitati si viziune strategica de care trebuie sa dai dovada.

Modulul Strategic Marketing & Communication pe care l-am creat special pentru cei cu 4 - 7 ani experienta in industrie, sigur te va ajuta sa intelegi dimesiunea, complexitatea, dar si frumusetea pozitiei in care acum te afli.

In doar 20 zile de curs intensiv vei aprofunda rolului marketingului intr-o strategie de business, cum se face o pozitionare de brand, ce inseamna si cum se face managementul unui portofoliu de brand, cu ce se mananca strategia de marketing si procesul de planificare, care sunt punctele cheie dintr-o strategie de comunicare, dar si cum sa faci mai bine managementul resurselor din companie si, dupa caz, al agentiei din care faci parte.

Inscrie-te

Discipline

SubiectNr. zileDetalieriProfesor
Business Strategy 4
  • Sa inteleaga rolul marketingului ca instrument de business in contextul dezvoltarii unei afaceri
  • Sa identifice tendinte si oprtunitati noi in mediul de afaceri

Mihai GhykaMihai Ghyka - Consultant

Detalii

Interact - Business Value Creation Simulation - licenta McLuhan & Davies

Detalii

Marketing Strategy 7
  • Sa inteleaga in profunzime comportamentul consumatorilor
  • Sa inteleaga in profunzime conceptele de segmentare, targetare si pozitionare a marcii si a managementului portofoliului
  • Sa gandeasca un plan strategic de marketing adanc ancorat in planul de afaceri
  • Sa gandeasca activitatile de marketing creatoare de valoare pentru marca si companie
  • Sa genereze idei inovative pentru produsele din portofoliu
  • Marketing in criza

Paul MarkovitsPaul Markovits - Vice-President Marketing URBB (Tuborg)

Detalii

Camelia PanaitCamelia Panait - Head of Category Development SAB Miller

Detalii

Sorin BlagaSorin Blaga - General Manager Liebrecht & wooD Romania

Detalii

Stefan TeodorescuStefan Teodorescu - Marketing Manager SAB Miller Romania

Detalii

Communication 5
  • Sa analizeze performanta strategica a marcii
  • Sa inteleaga comunicare ca si element strategic de marketing
  • Sa dezvolte strategii de comunicare care sa aduca crestere pe termen lung
  • Sa initieze si sa evalueze campanii efciente si creative de comunicare de marca
  • Sa inteleaga importanta comunicarii corporate si CSR
  • Sa defineasca digitala si rolul digitalului in strategia de marketeting si comunicare

Razvan MataselRazvan Matasel - Managing Director Arsenoaiei & Matasel

Detalii

Afrodita BlasiusAfrodita Blasius - Managing Director Bridge Communication

Detalii

Alexandra OlaruAlexandra Olaru - Corporate Affairs Director Phillip Morris Romania

Detalii

Bogdan NituBogdan Nitu - Managing Director Webstyler

Detalii

Leadership Fitness 3

Un Workshop experiential care te inspira sa:

  • Maximizezi gasirea si selectia oamenilor potriviti
  • Te dezvolti in ritm accelerat pe tine ca lider dar si pe oamenii din echipa ta
  • Stimulezi performanta si colaborarea in echipa

Cristina GheorgheCristina Gheorghe - Presedinte IDP, Institutul Dezvoltarii Personale

Detalii

Resources Management 1
  • Tipuri de resurse si rolul lor in contextul afacerii
  • Managementul resurselor si al comunicarii in contextul marketingului
  • Managementul relatiei intre companie si agentia de comunicare
  • Implementarea cu succes a programelor de marketing

Sorin BlagaSorin Blaga - Managing Director Wave Division

Detalii

Inscrie-te

Structura

Zile de predare Vineri si Sambata
Din doua in doua weekenduri
Durata zilei 8 ore (9-18) - 1 ora pranz
Durata totala 5 luni / 20 zile de curs / 160 ore training
Loc desfasurare IAA House - Calea Victoriei, nr. 126, etaj 3, sector 1, Bucuresti
Numar persoane in grupa 20
Examinare intermediara la toate disciplinele Lucrari individuale de parcurs, notate pe o scala de 1-100.
Examen final tip MBA Lucrare de echipa in care aplica toate notiunile invatate pe parcursul modulului. Evaluarea este facuta de catre profesorii Modulului si membri ai Boardului Scolii IAA. Notate pe o scala de la 1-100
Diploma de Absolvire, a Scolii IAA Se acorda doar participantilor ce obtin un punctaj final de minim 50 puncte, (calculate ca medie ponderata a punctajelor obtinute la examinarile intermediare si cea finala).

Inscrie-te

Calendar

  • Perioada de desfasurare: 20 octombrie 2017 - 3 martie 2018
  • Inscrieri pana pe: 13 octombrie

Inscrie-te

Inscrieri si selectie

Inscrierea se va face in baza urmatoarelor documente:

  • Curriculum Vitae
  • Fisa inscriere
  • 3 eseuri (2000 semne fiecare):
    • De ce am ales aceasta scoala
    • Definiti-va brandul personal
    • Dezvoltati o campanie de promovare a brandului personal

Candidatii vor fi punctati si selectati dupa urmatoarele criterii:

  • Experienta in domeniu
  • Studii de specialitate
  • Numar de campanii de marketing si comunicare derulate
  • Inters si motivatie
  • Gandire logica
  • Nivel de cunostinte in domeniu
  • Creativitate si fluenta in exprimare

Punctajul maxim este de 20 de puncte.

Inscrie-te

Taxe

  • 2.850 EUR/persoana + TVA (pentru membri IAA/Young Pro).
  • 3.300 EUR/persoana + TVA (pentru non-membri IAA).

Plata taxei de participare se poate face si in 4 transe lunare egale pe parcursul derularii cursurilor.
Pentru mai multi inscrisi din aceiasi companie se acorda discount-uri suplimentare.

Inscrie-te

Inapoi sus