Strategie de Marketing si Comunicare Digitala

Singurul mini-MBA de strategie in mediul digital

Despre

Draga Mid manager, Account manager, Senior Account Manager, Account Director, Brand manager, Senior Brand manager sau Strategic planner,
Promisiunea noastra? In doar 18 zile vei invata cum sa intergrezi corect, coerent si strategic digitalul in planuril tale de marketing si comunicare.

Asta inseamna vei afla cum se face o analiza corecta a contextul digital, cum se defineste rolul digitalului in strategia de marketing si comunicare, cum se seteaza obiectivele, cum se elaboreaza o strategie de digital si un brief de digital, dar si detaliile care conteaza in procesul de executie si implementare a unei strategii. Si nu in ultimul rand, cum sa evaluezi si optimizezi rezultatele campaniilor tale.

Inscrie-te

Discipline

SubiectNr. zileDetalieriProfesor
Elaborarea Strategiei de Marketing Digital 6
  • Definirea contextului social, economic si tehnologic
  • Analiza competitiei din punct de vedere digital
  • Analiza consumatorului, a targetului (profil digital si comportament digital)
  • Analiza performantei brandului si analiza prezentei digitale
  • Digital SWOT
  • Definirea viziunii digitale a brandului
  • Rolul digitalului in strategie de marketing, definirea obiectivelor digitale

Andrei LascutAndrei Lascut - Managing Director The Temple

Detalii

Stefan ChiritescuStefan Chiritescu - Strategy & Business Development Director Ogilvy

Detalii

Elaborarea strategiei de comunicare digitala 6
  • Definirea obiectivelor de comunicare.
  • Engagement theories.
  • Gandirea strategiei pe termen lung vs. abordarile pe termen scurt.
  • Cele mai utilizate abordari in mediul digital (comunitati, generarea de continut, jocuri, aplicatii).
  • Cercetarea in mediul digital (comportament consumator, profilare, implicare si testare).
  • Arhitectura digitala (Paid, owned, earned, shared).
  • e-CRM (setarea obiectivelor, planificarea platformelor, plan de engagement).

Bogdan NituBogdan Nitu - Managing Director Webstyler

Detalii.

Alex BadutAlex Badut - Co-founder hipshops.com

Detalii

Executia si implementarea strategiei digitale 5
  • Social Media (canale, key oppinion leaders, online reputation management, PR).
  • Performance Marketing.
  • On-line Advertising si optimizarea media.
  • Web development - User experience.
  • E-mail marketing - instrumente, platforme.
  • Mobile marketing - comportament, caracteristici, utilitate si utilizare.
  • Aspecte legale / data protection.

Vlad PopoviciVlad Popovici - Managing Director la Kubis Interactive

Detalii

Adi HincuAdi Hincu - Head of Strategic Planning la Kaleidoscope Proximity

Detalii

Andrei GeorgescuAndrei Georgescu - Managing Director la White Image

Detalii

Alin PopescuAlin Popescu - CEO & founder al Avocatnet.ro

Detalii

Alex BadutAlex Badut - Co-founder hipshops.com

Detalii

Tracking & optimizare 1
  • Web analitics, facebook insights etc.

Adi HincuAdi Hincu - Head of Strategic Planning la Kaleidoscope Proximity

Detalii

Inscrie-te

Structura

Zile de predare Vineri si Sambata
Din doua in doua weekenduri
Durata zilei 8 ore (9-18) - 1 ora pranz
Durata totala 5 luni / 18 zile de curs / 160 ore training
Loc desfasurare IAA House - Calea Victoriei, nr. 126, etaj 3, sector 1, Bucuresti
Numar persoane in grupa 20
Examinare intermediara la toate disciplinele Lucrari individuale de parcurs, notate pe o scala de 1-100.
Examen final tip MBA Lucrare de echipa in care aplica toate notiunile invatate pe parcursul modulului. Evaluarea este facuta de catre profesorii Modulului si membri ai Boardului Scolii IAA. Notate pe o scala de la 1-100
Diploma de Absolvire, a Scolii IAA Se acorda doar participantilor ce obtin un punctaj final de minim 60 puncte, (calculate ca medie ponderata a punctajelor obtinute la examinarile intermediare si cea finala).

Inscrie-te

Calendar

  • Inscrieri: 3 martie 2017
  • Desfasurare cursuri: 17 martie 2017 – 8 iulie 2017

20 de zile de curs: vinerea si sambata, din 2 in 2 saptamani.

Inscrie-te

Inscrieri si selectie

Inscrierea se va face in baza urmatoarelor documente:

  • Curriculum Vitae
  • Fisa inscriere
  • 3 eseuri (2000 semne fiecare):
    • De ce am ales aceasta scoala
    • Definiti-va brandul personal
    • Dezvoltati o campanie de promovare digitala a brandului personal

Candidatii vor fi punctati si selectati dupa urmatoarele criterii:

  • Experienta in domeniu
  • Studii de specialitate
  • Numar de campanii de marketing si comunicare derulate
  • Inters si motivatie
  • Gandire logica
  • Nivel de cunostinte in domeniu
  • Creativitate si fluenta in exprimare

Punctajul maxim este de 20 de puncte.

Inscrie-te

Taxe

  • 2.000 EUR/persoana + TVA (pentru membri IAA/Young Pro).
  • 2.500 EUR/persoana + TVA (pentru non-membri IAA).

Plata taxei de participare se poate face si in 4 transe lunare egale pe parcursul derularii cursurilor.
Pentru mai multi inscrisi din aceiasi companie se acorda discount-uri suplimentare.

Inscrie-te

Inapoi sus