Testimoniale

Ce spun absolventii despre Fundamentele Marketing-ului si Comunicarii

Georgiana Cujba, Webstyler

Mi-au placut foarte mult profesorii si cursurile. Pentru mine a fost o experienta foarte constructiva, in sensul ca am avut ocazia sa vad si lucrurile din perspectiva clientului. Eu, lucrand intr-o agentie, aveam foarte multe lacune si acestea s-au umplut foarte bine. Acum sunt mult mai deschisa catre nevoile clientului pentru ca le inteleg mai bine si am cu totul o alta perspectiva.

Georgiana Cujba, Webstyler Absolventa a Scolii IAA Fundamentele Marketing-ului si Comunicarii

Andreea Badea

Scoala mi-a dat, dincolo de concepte teoretice, un mod de gandire si de abordare a proiectelor din perspectiva marketingului si comunicarii. Cred ca, in calitate de specialist in marketing si comunicare, e foarte important sa ai o viziune de ansamblu, ca sa poti sa fii coerent si credibil in ce spui despre brandul tau. Experienta cu Scoala a fost una extraordinara din doua puncte de vedere - personal si profesional - pentru ca mi-a testat niste limite, pentru ca am invatat de la profesionisti si pentru ca am cunoscut o multime de oameni minunati.

Andreea Badea Sefa de promotie a Scolii IAA Fundamentele Marketing-ului si Comunicarii

Ce spun absolventii despre Leadership in Marketing si Comunicare

Dana Bursuc, RMT-Marketing, Cosmote

Intens, cu standarde ridicate, interactiv, puternic ancorat in realitatea de business, acest modul este un “boost” de leadership cu efect vizibil in activitatea oricarui profesionist.

Dana Bursuc, RMT-Marketing, Cosmote Sefa de Promotie Leadership in Marketing si Comunicare

Anca Gheorghe, Marketing & Sales Director, TVR

Am invatat foarte mult, am clarificat alte lucruri, am plecat cu multe idei noi si cu mult mai mult curaj. Scoala IAA te ajuta sa te reinventezi in fiecare zi, sa ai curajul sa lansezi idei, sa incerci sa schimbi lumea si sa aduci added value acesteia.

Anca Gheorghe, Marketing & Sales Director, TVR Absolventa Leadership in Marketing si Comunicare

Monica Jitariuc, Managing Director, The Practice

Am cunoscut profesori extraordinari, am capatat perspective noi asupra unor lucruri vechi, am primit informatie noua si interesanta, am interactionat cu oameni pe care ii respect si admir.

Monica Jitariuc, Managing Director, The Practice Absolventa Leadership in Marketing si Comunicare

Ce spun absolventii despre Strategie de Marketing si Comunicare Digitala

Ioana Tomescu, GMP

Scoala IAA are marele avantaj de a-ti prezenta flow-ul real al intregului proces de comunicare, de la deciziile strategice de business care stau la baza, pana la cresterea vanzarilor, o consecinta directa a campaniilor eficiente.

Ioana Tomescu, GMP Sefa de promotie a Scolii IAA Strategie de Marketing si Comunicare Digitala

Ingrid Cherciu, Brand Executive Grolsch, SABMiller

Ce apreciez cel mai mult la Modulul digital al Scolii IAA este faptul ca m-a ajutat sa-mi dezvolt un nou mod de gandire si o noua perspectiva asupra digitalului. De fapt, e un mod de gandire pe care il extind mai departe catre tot ceea ce inseamna marketing. Ma refer la un mindset strategic, care pune in centru in primul rand consumatorul si utilitatea pe care o poti aduce lui, urmand ca inovatia sa fie mai departe motorul diferentierii. Iar acest lucru este fundamental pentru a avea un impact real si a construi un brand valoros.

Ingrid Cherciu, Brand Executive Grolsch, SABMiller Strategie de Marketing si Comunicare Digitala

Inapoi sus