Modulul de Media

De la planificarea la evaluarea unei campanii media

Școala IAA

4 Mini-MBA-uri recunoscute de întreaga industrie de marketing și comunicare

Experiential Learning

O școală bazată pe experiența profesorilor și pe realitatea industriei din România

Ce e Școala IAA?

Cel mai complex program de pregătire profesională destinat tuturor celor care lucrează în industria de marketing și comunicare.

Pregătim strategi
din agenții și multinaționale să gândească integrat, coerent și strategic, dar și să implementeze atent și eficient campanii de comunicare.

Ce îți oferim?

Teorie + multă practică

Nicio noțiune teoretică nu rămâne neaprofundată și neverificată. Profesorii prezintă frecvent studii de caz sau experimente desprinse din realitatea imediată.

Profesionism și interactivitate

Profesorii și studenții sunt selectați după criterii profesionale cât și umane, astfel încât interactivitatea de la curs și din grupele de lucru adaugă reală valoare informațiilor predate.

Rentabilitatea investiției

Oferim angajatorilor și candidaților posibilitatea plăților în rate. Practic, o oră de curs la Școala IAA costă în medie mai puțin decât o oră de meditații.

Parteneri în educație

Susținem dezvoltarea pe termen lung în marcom.

Misiune

Ne propunem să fim un motor de creștere ce transformă vieți, cariere și companii în povești de succes prin cunoștințe, experiențe și exemple de bune practici din domeniul marcom, livrate de către cei mai buni practicieni la standarde internaționale.

Viziune

Ne dorim ca fiecare poveste de succes din marcomul românesc să fie generată de către un absolvent al Școlii IAA.

Valori

Credem în pasiune, pragmatism, adaptabilitate la exigențele pieței și dezvoltare continuă.

580
de absolvenți
5700
de ore de curs
71
de companii implicate
33
de module derulate
Ce spun absolvenții?
Monica Jitariuc

Monica Jitariuc

Managing Director, The Practice | Absolvent Modul Leadership

Am cunoscut profesori extraordinari, am căpătat perspective noi asupra unor lucruri vechi, am primit informație nouă și interesantă, am interacționat cu oameni pe care îi respect și admir.

Georgiana Cujba

Georgiana Cujba

Director Executiv Webstyler, Absolventa Modululul Fundamentals

Școala IAA a fost o experiență foarte constructivă, am avut ocazia să văd și lucrurile din perspectiva clientului. Eu, lucrând într-o agenție, aveam foarte multe lacune și acestea s-au umplut foarte bine. Acum sunt mult mai deschisă către nevoile clientului pentru că le înțeleg mai bine și am cu totul o altă perspectivă.

Ingrid Viulet

Ingrid Viulet

Brand Manager Ursus Breweries, Absolventa Modulului Digital

Modulul digital al Școlii IAA m-a ajutat să-mi dezvolt un nou mod de gândire și o nouă perspectivă asupra digitalului. Mă refer la un mindset strategic, care pune în centru în primul rând consumatorul și utilitatea pe care o poți aduce lui, urmând ca inovația să fie mai departe motorul diferențierii.

Creșterea angajabilității

Studii de caz reale

Profesori practicieni

Modularitate

Învățare socială

Recunoaștere în industrie

Pentru comunicatori cu viziune.

Școala IAA se potrivește oamenilor de comunicare responsabili de propria dezvoltare profesională. Celor care, indiferent de experiență și senioritate, își doresc să știe mai mult, mai bine, mai structurat. Oamenilor care au curajul să iasă din zona de confort și să aprofundeze lucrurile deja știute, dar și dornici să îmbrățișeze noi unghiuri de vedere.

  • Strategie de marketing
  • Targetare
  • Gândire strategică
  • Conceptualizare creativă
  • Campanii digitale
  • Concepte teoretice
  • Briefuri reale
  • Feedback în timp real
  • Invitați surpriză
  • Atmosferă distractivă

Poveștile Școlii IAA