Elvira Munteanu, CEO Universal Solution, a absolvit prima ediție a Modulului Strategie și Planificare Media și ne-a povestit cât de mult i-a plăcut experiența.

Ediția a doua a Modulului Media are loc între 18 octombrie – 1 februarie, iar înscrierile vă așteaptă până pe 4 octombrie.

Salutare, Elvira! Ce anume te-a convins să vii la Modulul de Media?

Salut, hashtagul vostru m-a convins #NeverStopLearning 🙂

Nevoia de a învăța și curiozitatea de a intra în culisele preparării unui mediaplan complex care să includă toate mediile, eu fiind de pe baricada cealalată, eu execut mediaplanul, tranzacționez în outdoor viziunea „artistului” strateg. Am venit să înțeleg ce-a vrut să spună artistul J

Cum a fost pentru tine experiența Școlii IAA?

Intensă și provocatoare. Și plăcută în același timp. Deși cursurile au fost structurate la sfârșitul săptămânii, vineri și sâmbătă, emoția de a învăța chestii interesante a depășit confortul zilelor de weekend obișnuite.

Credit fotografii: Vali Mirea, Revista Biz

Ce anume ți-a plăcut cel mai mult la acest modul?

Mi-a plăcut cum a fost mixată curricula. Mi-a plăcut mult cursul lui Ștefan Teodorescu despre marketing strategic, a fost foarte interactiv și fresh. M-a prins foarte tare cursul despre vizune strategică în media al lui Mihai Trandafir și Alexandra Dimitriu, aceștia  s-au armonizat minunat în a ne transmite experiența lor. Cursul de digital strategy al Iulianei Gheorghiță s-a dovedit a fi foarte interesant și catchy, iar Arina Ureche ne-a dovedit încă o dată calitățile de trainer învățându-ne cum putem folosi instrumentele BRAT în evaluarea performantei campaniilor din diferite perspective.

E ceva ce te-a surprins?

Da, m-au surprins atât profesorii care au avut o abordare foarte friendly și onestă cât și colegii mei tineri, instruiți și dornici să învețe și exploateze la maxim experiența profesorilor.

Cum ți-ai menținut motivația pe parcursul modulului ?

Nu am uitat pentu ce am venit la acest curs 🙂

Să plec la absolvirea cursului cu o idee cât mai clară despre ce vrea clientul care scrie brieful, ce gândește marketerul când propune strategia de comunicare în baza briefului, ce tools-uri și tehnologii folosesc plannerii în realizarea mediaplanului.

Și toți să fie înlănțuiți în aceeași poveste și să creeze cap-coadă campanii de preferat memorabile 🙂

Ne poți spune câte ceva despre jobul tău actual și cum îl vezi acum, în urma cursurilor?

Așa cum spuneam mai devreme, tranzacționez și fac pachete strategice cu spații publicitare OOH. Suntem prima regie de vânzări ce oferim soluții de publicitate outdoor în România. Acum,

după acest curs văd și perspectiva cealaltă, adică a celui care dezvoltă strategia de campanie în baza briefului.

Toate soluțiile noastre sunt custom-made însă acum simt mai bine nevoile clientului și încerc să livrez ceea ce-și dorește sau are nevoie.

Ai recomanda Modulul Media altor colegi? Și dacă da, ce sfaturi ai avea pentru ei?

Cu siguranță, recomand. Mai mult decât atât, mă gândesc să înscriu câțiva colegi la acest curs astfel încât sharuind acestă experiență în companie să devenim o echipa mai performantă și mai instruită în ceea ce facem.

Pentru că Școala e despre #NeverStopLearning, care sunt resursele tale de inspirație preferate (videos, podcasts, bloguri)?

Bloguri, video conferințe, statistici actualizate.

 

Mulțumim, Elvira, mult succes în proiectele voastre!