Singurul mini-MBA de strategie în mediul digital

Modulul Strategie de Marketing și Comunicare Digitală

Dragă Account manager
vino să înveți cum sa integrezi corect, coerent și strategic digitalul în planurile tale de marketing și comunicare, în doar 18 zile.

Dacă lucrezi deja de peste 4 ani într-o agenție sau departament de marketing și vrei să dezvolți strategii și briefuri de digital, să setezi obiective corecte, dar și să coordonezi cât mai bine procesul de implementare și de evaluare și optimizare, acest mini-masterat ți se potrivește.

Cât

18 zile de curs. Asta înseamnă 144 de ore de training.

Cum

Vinerea și sâmbata, din 2 în 2 săptămâni, în intervalul 9-18.

Unde

IAA House – Calea Victoriei, nr. 126, etaj 3, sector 1, București.

Ce înveți

1. DIGITAL MARKETING STRATEGY – 6 zile

Cu: Andrei Lăscuț / Managing Director The Temple

  • Definirea contextului economic, social, tehnologic
  • Analiza digitala, consumator, digital profile, habits
  • Brand performance review/Brand digital review
  • Digital SWOT
  • Definire brand vision/digital vision
  • Digital roles
  • Digital goals

2. DIGITAL COMMUNICATION STRATEGY – 6 zile

Cu: Bogdan Nițu / Managing Director Webstyler

  • Setarea obiectivelor
  • Engagement theories
  • Short term vs long term thinking
  • Communities
  • Content
  • Gaming
  • Apps

3. SOCIAL MEDIA STRATEGY & EXECUTION – 2 zile

Cu: Vlad Popovici/ Managing Director Kubis Interactive

  • Channels
  • KOLs
  • Crisis Management

4. EXECUȚIE ȘI IMPLEMENTARE (UX, E-MAIL, MOBILE) – 3 zile

Cu: Bogdan Nițu/ Managing Director Webstyler
Alex Băduț/ Managing Director Expremio
Andrei Georgescu/ Managing Director White Image

  • E-mail marketing (tools, platforms, best practices)
  • Mobile (behavior, utility, usage, trends)
  • User Experience

5. PERFORMANCE: TRACKING ȘI OPTIMIZARE – 1 zi

Cu: Adi Hincu / Managing Director Proximity

  • Performance
  • Online advertising
  • Media Optimisation
  • Web analytics

Evaluare

1. Lucrări individuale – realizate de parcurs, notate pe o scala de 1-100 de către profesori.

2. Examenul final – o lucrare de echipă în care vei aplica toate noțiunile învățate pe parcursul modulului, pe un brief de la un client real, și notată de la 1-100.

Diploma de absolvire va fi acordată doar celor care obțin un scor final de peste 60 (medie ponderată a punctajelor obținute la examinările intermediare și cea finală).

Calendar

Cât costă?

Taxa se poate achita integral sau în 4 tranșe lunare egale. Pentru mai mulți studenți din aceeași companie, se acordă discount.

Inscriere

Pentru înscriere, vom avea nevoie de următoarele documente:

  • CV-ul tău actualizat
  • Completarea formularului de înscriere
  • un eseu în care să ne povestești motivația ta de a urma cursul și ce îți dorești să realizezi cu ajutorul lui

Criterii de selecție

  • Experiența în domeniu
  • Studii de specialitate
  • Interes și motivație
  • Gândire logică
  • Creativitate și fluență în exprimare

Punctajul maxim este de 20 de puncte.