Ce nu trebuie sa îți lipsească din bagajul de cunoștinte când pleci la drum

Modulul Fundamentele Marketingului și Comunicării

Dragă Account Executive
așa-i că vrei să fii senior cand o să fii mare?

 

Dacă ai cel mult 3 ani de experiență într-o companie sau agenție de publicitate, Modulul Fundamentale Marketingului și Comunicării este pentru tine.

 

În doar 18 zile de curs vei învăța să aplici noțiunile de bază ale marketingului, comunicării și cercetării de piață, te vom ajuta să îți dezvolți abilitățile de prezentare și să înțelegi mecanismele de planificare a bugetelor.

Cât

18 zile de curs. Asta înseamnă 144 de ore de training.

Cum

Vinerea și sâmbata, din 2 în 2 săptămâni, în intervalul 9-18.

Unde

IAA House – Calea Victoriei, nr. 126, etaj 3, sector 1, București.

Ce înveți

1. MARKETING – 6 zile

Cu: Afrodita Blasius / Managing Director Bridge Communication

  • Analiza performanţei mărcii din punct de vedere a mixului de marketing
  • Formularea strategiei de marketing
  • Elaborarea planului de marketing
  • Elaborarea documentelor cheie în marketing: briefuri şi recomandări

2. COMUNICARE – 6 zile

Cu: Victor Dobre / Director Executiv IAA România

  • Analiza mărcii din perspectiva consumatorilor şi a competiţiei
  • Formularea poziţionării mărcii
  • Formularea briefului de comunicare
  • Formularea briefului de creaţie
  • Evaluarea propunerilor de comunicare şi creaţie

3. TEHNICI DE PREZENTARE – 3 zile

Cu: Alina Doica / I-Interact

  • Tipuri de prezentare
  • Structuri de prezentare
  • Modalităţi de expunere

4. CERCETARE DE PIAȚĂ – 2 zile

Cu: Dan Petre/Managing Partner D&D Research și Adina Nica/Managing Partner – i-open Research

  • Tipuri de cercetare de piaţă – modele şi metodologii de cercetare
  • Formularea briefului de cercetare
  • Analiza rapoartelor de cercetare

5. ADMINISTRAREA BUGETELOR ȘI AFACERILOR – 2 zile

Cu: Eugen Mihai / Procurement Director RO & BG Molson Coors

  • Elemente buget companie / marcă
  • Identificarea resurselor necesare
  • Stabilirea costurilor
  • Strategii de preţ / Profitabilitate

Evaluare

1. Lucrări individuale – realizate de parcurs, notate pe o scala de 1-100 de către profesori.

2. Examenul final – o lucrare de echipă în care vei aplica toate noțiunile învățate pe parcursul modulului, pe un brief de la un client real, și notată de la 1-100.

Diploma de absolvire va fi acordată doar celor care obțin un scor final de peste 60 (medie ponderată a punctajelor obținute la examinările intermediare și cea finală).

Calendar

Cât costă?

Taxa se poate achita integral sau în 4 tranșe lunare egale. Pentru mai mulți studenți din aceeași companie, se acordă discount.

Inscriere

Pentru înscriere, vom avea nevoie de următoarele documente:

  • CV-ul tău actualizat
  • Completarea formularului de înscriere
  • un eseu în care să ne povestești motivația ta de a urma cursul și ce îți dorești să realizezi cu ajutorul lui

Criterii de selecție

  • Experiența în domeniu
  • Studii de specialitate
  • Interes și motivație
  • Gândire logică
  • Creativitate și fluență în exprimare

Punctajul maxim este de 20 de puncte.