Viitorul industriei începe cu tine

Modulul Leadership în Marketing și Comunicare

Se spune că un om, cât trăiește învață.

Dacă ești leader în organizația ta, director de comunicare
Modulul Leadership în Marketing și Comunicare te invită să afli cum poți susține inovația în business.

Dacă vrei să creezi și să implementezi proiecte de schimbare și transformare de business, dacă vrei să aduci inovația în cultura organizației sau să ai noi abordări în gestionarea resurselor umane, acesta e modulul potrivit ție.

Cât

17 zile de curs. Adică 136 ore training.

Cum

Săptămâni rezidențiale organizate în afara Bucureștiului, câte o săptămană la 1.5 luni.

Unde

IAA House cât și în spații dedicate în afara Bucureștiului.

Ce înveți

1. FUNDAMENTELE LEADERSHIPULUI – 2 zile

Cu: Dr. Stefan Krummaker, Senior Lecturer & Associate Director of Enterprise & Engagement, Norwich Business School, Research Partner, University of St. Gallen

  • Fundamentele leadershipului într-o industrie într-un continuu proces de schimbare
  • Comportamente și stiluri de leadership

2. LEADERSHIP INOVATIV – 1 zi

Cu: Dr. Jens Maier – Lecturer at the University of St. Gallen, Lead Faculty on the topic of Innovation, Centre Europe, Brussels

  • Trăsăturile unui leader
  • Leadership care generează inovație
  • Locomotivele inovației: oamenii, cultura, procesul și leadershipul
  • Inovația în industria de publishing
  • Promovarea unei culturi a inovației

3. LEADERSHIP STRATEGIC – 3 zile

Cu: Prof. Serge Oreal / Professor in Strategic Management, ESC Rennes Business School

  • Dezvoltarea unei strategii în 3 pași: analiza industriei, avantaje competitive, instrumente strategice și competitive
  • Frameworkuri de strategii și dezvoltare organizațională

4. GÂNDIRE STRATEGICĂ LA NIVEL CORPORATE ȘI DE REȚEA

Cu: Prof. Serge Oreal/ Professor in Strategic Management, ESC Rennes Business School

  • Misiune, Valoare, Strategie
  • Specificitatea strategiilor pentru implementare
  • Gândirea strategică a leaderului
  • Echilibrul dintre sinergie și adaptare
  • Structuri globale: echilibrul dintre cooperare si competitie

5. CONDUCEREA OAMENILOR CREATIVI – 2 zile

Cu: Prof. Robert Weisz – Academic Advisory Board Member at Berlin School of Creative Leadership & Professor of Organizational Behavior & Organizational Development IAE Aix-en-Provence

  • Diferite tipuri de comunicări și relaționări dintr-o organizație
  • Situații dificile și soluții eficiente
  • Personalități și stiluri de comunicare în diferite situații cheie
  • Schimbarea obiceiurilor
  • Actorie

6. DECIZIILE ȘI MANAGEMENTUL SCHIMBĂRII – 2 zile

Cu: Prof. Robert Weisz – Academic Advisory Board Member at Berlin School of Creative Leadership & Professor of Organizational Behavior & Organizational Development IAE Aix-en-Provence

  • Procesul de luare a deciziilor și implementarea lor
  • Adaptarea stilului de leadership la situații
  • Diagnoza unui proces de schimbare dintr-o organizatie
  • Conducerea unui proiect de schimbare
  • Informare, consultare, participare și delegare
  • Cum accelerezi un proces de schimbare in organizatie
  • Cum orchestrezi rezistența la schimbare a oamenilor

7. DECIZII CARE ADUC VALOARE – 2 zile

Cu: Prof. Olivier Tabatoni / Professor at Berlin School of Creative Leadership, Professor and researcher in Finance and Strategy IAE Aix-en-Provence

  • Concepte și tehnici ale procesului de decizie financiară
  • Deciziile de investiție
  • Revizuirea discounturilor
  • Decizia bugetului de capital
  • Măsurarea performanței
  • Creșterea profitabilă

8. STRATEGIA OCEANULUI ALBASTRU – SIMULARE – 3 zile

Cu: Eusediu Margasoiu, The Network

  • Conceptul oceanului albastru în business
  • Metodologii și instrumente de analiză

Evaluare

O teză finală, susținută individuală și notată de la 1-100 de către profesori.

Diploma de absolvire va fi acordată doar celor care obțin un scor final de peste 60 (medie ponderată a punctajelor obținute la examinările intermediare și cea finală).

În Curând

Modul Leadership în Marketing și Comunicare este singurul custom, realizat la cerere, iar cursurile sunt organizate ca săptămâni rezidențiale organizate in afara Bucurestiului (Valea Prahovei).

Minimul de cursanți pentru începerea cursului este de 20.

Cât costă?

Taxa se poate achita integral sau în 4 tranșe lunare egale. Pentru mai mulți studenți din aceeași companie, se acordă discount.
Taxa de participare nu include costurile de cazare și masă aferente celor 3 săptămâni rezidențiale ce se organizează în afara Bucureștiului.

Inscriere

Pentru înscriere, vom avea nevoie de următoarele documente:

  • CV-ul tău actualizat
  • Completarea formularului de înscriere
  • 2 eseuri (2000 semne fiecare):
    • De ce am ales această școală
    • Expuneți observațiile și ideile voastre cu privire la modul în care ați putea îmbunătăți performanțele organizației pe care o conduceți sau performanțele industriei în care activați.

Criterii de selecție

  • Experiența în domeniu
  • Angajați în subordine
  • Poziție în ierarhia organizației
  • Interes și motivație
  • Gândire logică
  • Perspectiva asupra organizației / industriei
  • Idei / soluții inovative

Punctajul maxim este de 25 de puncte.