Despre businessul din spatele brandului, atât la client, cât și în agenție

Modulul Marketing și Comunicare Strategică

Dragă manager
dacă ai mai mult de 4 ani de experiență și vrei să aprofundezi rolul marketingului în strategia de business dar și cum gestionezi un brand, Modulul Marketing și Comunicare Strategică ți se potrivește.

 

În 20 de zile, vei învăța să faci o poziționare de brand și managementul unui portofoliu de brand, cu ce se mănâncă strategia de marketing și procesul de planificare, care sunt punctele cheie dintr-o strategie de comunicare, dar și cum să faci mai bine managementul resurselor din companie.

Cât

20 zile de curs. Adică 160 de ore de training.

Cum

Vinerea și sâmbata, din 2 în 2 săptămâni, în intervalul 9-18.

Unde

IAA House – Calea Victoriei, nr. 126, etaj 3, sector 1, București.

Ce înveți

1. STRATEGIE DE BUSINESS – 4 zile

Cu: Mihai Ghyka / Consultant
Interact – Business Value Creation Simulation

  • Marketingul ca instrument de business în contextul dezvoltării afacerii
  • Identificarea tendințelor și oportunităților de business

2. STRATEGIE DE MARKETING – 7 zile

Cu: Paul Markovits / VP URBB
Camelia Panait/ Head of Category SAB Miller
Sorin Blaga/ GM Liebrecht & wooD Romania
Stefan Teodorescu/ Marketing Manager SAB Miller

  • Comportamentul consumatorului
  • Segmentare, targetare și poziționare de brand
  • Managementul portofoliului de brand
  • Planul de marketing
  • Activitățile de marketing
  • Idei inovative pentru produsele din portofoliu
  • Marketing de criză

3. COMUNICARE – 5 zile

Cu: Afrodita Blasius / Managing Director Bridge Communication
Alexandra Olaru/ Corporate Affairs Director Philip Morris Romania
Bogdan Nițu/ Managing Director Webstyler

  • Analiza performanței strategice a brandului
  • Strategie de comunicare
  • Eficiența campaniilor de comunicare
  • Comunicare corporate și CSR
  • Rolul digitalului în strategia de comunicare

4. LEADERSHIP FITNESS – 3 zile

Cu: Cristina Gheorghe, Președinte Institutul Dezvoltării Personale

  • Maximizezi găsirea și selecția oamenilor potriviți
  • Te dezvolți ca lider, alături de oamenii din echipa ta
  • Stimulezi performanța și colaborarea în echipa

5. MANAGEMENTUL RESURSELOR – 1 zi

Cu: Sorin Blaga/ Managing Director GM Liebrecht & wooD Romania

  • Tipuri de resurse în contextul afacerii
  • Managementul resurselor și al comunicării în contextul marketingului
  • Managementul relației între companie și agenția de comunicare

Evaluare

1. Lucrări individuale – realizate de parcurs, notate pe o scala de 1-100 de către profesori.

2. Examenul final – o lucrare de echipă în care vei aplica toate noțiunile învățate pe parcursul modulului, pe un brief de la un client real, și notată de la 1-100.

Diploma de absolvire va fi acordată doar celor care obțin un scor final de peste 60 (medie ponderată a punctajelor obținute la examinările intermediare și cea finală).

Calendar

Cât costă?

Taxa se poate achita integral sau în 4 tranșe lunare egale. Pentru mai mulți studenți din aceeași companie, se acordă discount.

Inscriere

Pentru înscriere, vom avea nevoie de următoarele documente:

  • CV-ul tău actualizat
  • Completarea formularului de înscriere
  • un eseu în care să ne povestești motivația ta de a urma cursul și ce îți dorești să realizezi cu ajutorul lui

Criterii de selecție

  • Experiența în domeniu
  • Studii de specialitate
  • Interes și motivație
  • Gândire logică
  • Creativitate și fluență în exprimare

Punctajul maxim este de 20 de puncte.