Dragoș Stanca, Partner ThinkDigital Group & Președinte BRAT, a dezvăluit echipa alături de care va preda la Modulul Strategie și Planificare Media.

De fapt, Dragoș va pregăti un framework pentru cele 3 zile dedicate comunicării prin media digitale, iar specialiștii vor fi cei care vor aprofunda subiectele.

Cătălin Rotăruș va vorbi în prima zi de digital media (adică pe 10 mai) despre:

  • customer journey  
  • ecosistemul digital din România în comparație cu piața globală
  • internet use & users în România
  • Tehnologii digitale: de la Adservere la Analytics, la Programmatic Advertising
  • HTML/ WordPress
  • media planning: o paralelă cu planningul pentru offline media
  • content strategy

Călin este GM Tailwind, unde se ocupă de programmatic buying, private marketplace sau content discovery.

Iuliana Ghiorghiță preia discuția în cea de-a doua zi (11 mai)

Iuliana este în prezent Media Strategy Director Thinkdigital Romania și are o experiență de 10 ani în media și publicitate.

Alături de ea, cursanții își vor însuși noțiuni de: 

  • Publicitate de tip Display – Desktop & Mobile
  • Publicitate de tip Video
  • Publicitate de tip Native – Branded content
  • Publicitate de tip Programmatic
  • Ecosistemele Google, Facebook, Local & International Display
  • Ecosistemul de date BRAT DMP versus Google & Facebook
  • Cu gândim strategia pentru un mix de media optim?

Cea de-a treia zi (24 mai) este rezervată exercițiilor practice

Cea de-a treia zi dedicată strategiei de media în online va fi dedicată aprofundării noțiunilor, prin diferite exerciții practice, pe echipe. Acestea vor fi ghidate atât de Iuliana cât și de Călin.

Descoperiți restul detaliilor despre celelalte materii studiate la curs pe pagina dedicată!

Modulul gândit pentru Școala IAA vă va oferi o perspectivă completă, pornind de la modul în care giganții globali ai tehnologiei desenează noile reguli până la soluțiile alternative existente.

Sunt sigur că participanții vor pleca de la curs având o înțelegere aprofundată a mixului de tehnici, tehnologii si metode care, combinate optim, pot genera rezultate remarcabile.

– iată cum explică Dragoș Stanca utilitatea Modulului de Media.

Ce campanii ample media-core au lansat ThinkDigital?

Ne-am întrebat și noi, și Dragoș ne-a oferit 2 exemple 🙂

1/ Nature Up!

O campanie pentru WWF (World Wide Fund for Nature) prin care userii puteau trimite un clip personalizat către Comisia Europeană pentru a le cere să aibă grijă de Natură.

Aproape 700.000 de persoane au accesat unul dintre cele 15 microsite-uri localizate în diferitele limbi vorbite în Uniunea Europeană și cam 10% dintre ei au creat, pe site, o „melodie” cu sunete din natură.

Iată mai jos spotul realizat de ThinkDigital, iar case study-ul complet pe IqAds: aici.

2/ România fără Hospice

Campania “România fără HOSPICE” și-a propus să strângă fonduri pentru fundația HOSPICE Casa Speranței și a reușit să o facă mai bine decât în orice an anterior. Desfășurată în noiembrie – decembrie 2018, campania a condus vizitatorii în acest landing page-ul dedicat, continuând cu strategia de conținut și de amplificare media, toate gândite și implementate de ThinkDigital.

Demersul a dus la strângerea a 37% din bugetul fundației pe anul 2018, dublu față de targetul care a dat startul campaniei. Concret, nu mai puțin de 411 companii și-au direcționat 20% din impozit către HOSPICE.

Mai multe în studiul de caz de pe IqAds: aici.

ThinkDigital este agenția care se va ocupa de campania de informare pentru alegerile europene, după cum aflăm de pe Pagina de Media. Felicitări!!

Mai multe informații despre campanie puteți găsi pe site-ul DeDataAstaVotez.eu.

Mult succes și inspirație pentru că este un moment decisiv, după cum scria chiar Dragoș:

O participare numeroasă la alegerile din 26 mai poate să facă diferența pentru direcția în care o vom lua, ca țară, în anii care vin.