Blue Ocean Strategy Simulation (BOSS) este un instrument interactiv de simulare de  strategie de business, exercițiu folosit în cele mai bune şcoli de business din lume, printre care Stanford, London Business School, IESE sau Insead.

The Network în parteneriat cu Școala IAA pregătește un workshop de două zile (30-31 martie) de Blue Ocean Strtegy Simulation la sediul IAA România. Participanţii vor descoperi metode, concepte şi instrumente care le vor permite ca, într-un context de piaţă dur, să identifice oportunităţi de dezvoltare pentru compania lor şi să-şi lase în urmă competiţia.

Despre Blue Ocean Strategy Simulation

Blue Ocean Strategy Simulation a fost construit de către StratX (autor al Markstrat, BrandPro, MixPro si Markops), unul dintre experţii mondiali în simulări de business, împreună cu autorii cărţii Blue Ocean Strategy (BOS), carte vândută într-un număr de peste 3.6 milioane de exemplare. După ce a fost tradusă în 44 de limbi şi a devenit „Best Business / Economic Book” în USA, UK, Germania, Japonia, Israel, China, Italia, Coreea şi Scandinavia, noul instrument este disponibil în România prin intermediul celei mai bune metode de învățare de astăzi din lume: simularea de business.

Blue Ocean Strategy Simulation from StratX Simulations on Vimeo.

Seminarul se adresează în special către top management, precum şi antreprenorilor din absolut orice industrie si este susținut de Eusediu Margasoiu.

Răzvan Căpănescu, fost Chief Creative Officer, Leo Burnett Group, actualmente Chief Creative Officer McCann Prague, este unul dintre absolvenții cursului:

 

O strategie prin care să creezi o piață nouă și să faci competiția irelevantă. Muzică pentru urechile mele, mi-am zis, și am venit cel mai devreme la cursul susținut atât de energetic (da, producător de energie) și convingător de Eusediu.

 

Răzvan continuă: „după cele două zile în care am învățat cât de mult face, de fapt, diferența un “și” – a se afla cum e cu sintagma “…ȘI cost scăzut” – am plecat mai deștept decât venisem. Și de aceea venisem. Mulțumesc!”

Case study: CitizenM

Detalii despre workshop

În cadrul acestui seminar, participanţii lucrează pe grupe a câte 3 pana la 5 membri pentru o companie fictivă, dată de trainer, pentru care vor face o simulare de business pe 6-9 ani, în contexte de piaţă diferite. Simularea le permite să caute şi să găsească oportunităţi pentru dezvoltarea companiei, dar şi să-şi facă loc pe piaţă, creându-şi propriul „blue ocean”.

Participanți: 20

Cost: 595 EUR + TVA

Perioadă: 30-31 martie

Înscrieri: până pe 23 martie, locurile se ocupă în ordinea înscrierii

Loc: IAA House

Pentru două sau mai multe persoane din aceeaşi companie, se face o reducere de 5% din tariful de înscriere, iar pentru membrii IAA si RBL reducerea este de 10%. Reducerile nu se cumulează.

 

Participanţii trebuie să aibă cunoştinţe de limba engleză avansate. Pentru înscriere, cei interesaţi trebuie să descarce formularul de aici şi să-l trimită, cel tarziu până la data de 23 martie la adresa de e-mail: eusediu.margasoiu@the-network.ro.

Înainte de seminar, participanţii vor avea de citit mai multe materiale din cartea Blue Ocean Strategy, pe care trainerul le va pune la dispoziţie. Cartea poate fi achiziţionată în engleză sau în română.

 

Extra info

Eusediu Margasoiu are o experienţă de peste 20 ani în strategie și marketing, dobândită  în cadrul companiei Pepsi și în propria companie de management consulting, The Network. A absolvit cursurile unui EMBA la  Asebuss/University of Washington School of Business în  1999 şi are 15 ani de experiență în Pepsi, din care ultimii 10 ca Director de Marketing pentru România și Republica Moldova. Margasoiu este singurul roman acreditat ăn SUA de StratX în Blue Ocean Strategy Simulation, iar din  Mai 2008 este Managing Partner la The Network, companie de consultanta de management specializata în strategie de business.