Cu blândețe și atenție la lecțiile lui 2020 și contextul reînnoit. Ne uităm la prietenii noștri, la comunitățile noastre, la interacțiunile pe care le cultivăm în toate grupurile noastre. Ne regrupăm și demarăm anul mai conștienți de propria amprentă asupra lumii, de la relații de business până la obiceiurile de consum.

#NeverStopLearning

Mai important ca oricând. E momentul să continuăm să învățăm să ne adaptăm, pentru că paradigma controlului și a planificării inflexibile s-a încheiat.

Într-un final, anul 2020 nu a fost un an rău. Pandemia ne-a forțat să facem lucrurile diferit și astfel am învățat să ne reglăm conținutul în funcție de context. Am început să facem școala hibrid și online. Am adaptat cursurile și interacțiunile între profesori și participanți și am reușit să pastrăm viu spiritul școlii, discuțiile și dezbaterile, ceea ce noi numim experiential learning.

Începem anul 2021 optimiști, cu vaccin și imunizare și cu credința că o să ne vedem în acest an și în clasă, la IAA House, la cursurile Școlii IAA.

Până atunci, suntem însă pregătiți să începem edițiile de primăvară (fundamente, digital și strategic) în orice format ne-o dictează situatia sanitară : hibrid sau online. Asta este, de fapt, vestea bună: contextul pandemic a impulsionat digitizarea proceselor educaționale și avem acces la cursuri online din toată lumea. Similar, oricine își dorește o carieră solidă în marketing și comunicare, de oriunde din țară, poate participa online la modulele Școlii IAA, mini-MBA-uri predate de către practicieni de top din domeniul marketingului și comunicării.

via GIPHY