După 2 ani de Școală pe zoom, în care am reușit să ne adaptăm conținutul și predarea „noului normal”, cu ajutorul profilor noștri, iată că a venit din nou momentul să ne vedem la clasă.

Și nu oricum, ci cu un modul-aniversar – Fundamentele Marketingului și Comunicării, primul modul al Școlii IAA a ajuns la cea de-a 20a ediție și este de asemenea primul an în care oferim Bursele IAA, prin intermediul programului Pepiniera de Talente IAA . Alături de MentorIAA, prin Pepiniera de Talente ne propunem să susținem, cu ajutorul industriei, tinerii studenți să își completeze educația formală cu o experiență hands-on.

În cadrul ambelor module, 37 de studenți au primit Bursa IAA School și se dezvoltă alături de profesioniștii seniori de la catedră pe parcursul celor aproximativ 2 luni și jumătate cât durează cursurile Școlii.

Apreciem încrederea companiilor care au decis să susțină programul și să acorde Burse IAA School:

Alexandra Dimitriu, la deschiderea Modulului Media

Alături de studenții bursieri, mai stau în bancă și juniori din companii multinaționale și execs din agenții digitale sau de research.

Modulul Fundamentele Marketingului și Comunicării – ediția #20

La Modulul Fundamente, cursanții s-au întâlnit deja cu Afrodita Blasius la cursul de introducere în marketing și cu Dan Petre la cel de cercetare calitativă, în primul weekend.

Cursurile au continuat cu cercetare cantitativă cu Adina Nica și introducere în strategie de business cu Eugen Mihai.

Modulul Strategie și Planificare Media – ediția #4

La ediția a patra a Modulului Media Lucia Antal, Victor Croitoru, Alexandra Dimitriu și Arina Ureche au întâmpinat cursanții și le-au povestit care vor fi etapele programului. Urmează cursul lui Ștefan Teodorescu, despre brand building & brand strategy.

Apreciem să ne putem afla din nou față în față – pentru că experiența de lucru colaborativ offline are farmecul și importanța ei în procesul de învățare practică și colaborativă, care stă la baza arhitcturii cursurilor IAA School.

Totodată, ne bucurăm de o nouă generație de pasionați de marketing și media față de care putem fi alături în procesul de dezvoltare profesională. 💪

#NeverStopLearning