Cum poate fi folosită neurostiința pentru a adapta și rafina mesajul?

Comunicarea, marketingul, cât și cercetarea de marketing au evoluat foarte mult mai ales prin integrarea descoperirilor din alte științe (psihologie, antropologie, neuroștiință). Neuroștiința, studiul sistemului nervos, oferă o bază științifica foarte robustă care ajută marketingul să devină mai eficient, comunicarea mult adaptată și cercetarea de marketing mult mai pragmatică.

Seminarul pe care vi-l propunem va prezenta principiile neuroștiinței și cum le puteți integra în a lua decizii mai informate în planurile de comunicare.

Pe scurt…

Dupa o scurtă introducere în neuroștiință, vom fi expuși la o abordare cu totul nouă a comunicării, vom înțelege profilele de comunicare, factorii de care depinde impactul unui mesaj, vom înțelege beneficiile cercetării prin neuromarketing, iar în final vom învăța cum să integrăm elementele de neuromarketing într-un brief de comunicare.

De la cine învățăm?

Traineri vor fi Adina Nica (open-i Research) și Dragoș Cîrneci (psiholog și profesor la Facultatea de Psihologie).

Adina este unul dintre cei mai experimentați cercetători de pe piața românească și fondatoarea Open-I. Cu mai mult de 15 ani de experiență în cercetare de piață și marketing, Adina a lucrat atât în agenții de cercetare cât și în companii client, ultima poziție fiind Head of Research în Synovate Romania și Subject Matter Expert Censydiam pentru CEE. Adina face parte de asemenea din rețeaua de consultanți The Network.

Dragoș este psiholog specializat în neuroștiință și aplicațiile sale în sănătate și business. Scrie la Dilema Veche, în revista Psychologies, a fost invitat în numeroase emisiuni TV și radio și a publicat cartea „Creierul sau homo sapiens”.

Iată și o prezentare susținută de Dragoș la TEDxCluj

Detalii despre seminar

 Când – joi, 26 aprilie 2018, orele: 9.30 -14.00

Unde – IAA House, Calea Victoriei nr. 126, etaj 3

Preț –  70 EUR + TVA

Înscrieri – prin completarea acestui formular

Ofertă pentru echipe din aceeași companie

  • Pentru 3 participanți înscriși de aceeași companie se oferă al patrulea loc gratuit.
  • Pentru înscriere până pe 16 aprilie, la 3 participanți de la aceeași companie se oferă gratuit 2 locuri în plus!

 

Agenda seminarului

9.30-10.45 Secretele creierului. De la mituri la realitate

Neuromituri: Avem 5 simţuri? Emoţiile apar ȋn creierul reptilian? Emisfera dreaptă emoţională şi creativă vs emisfera stângă raţională?

  • O maşină care maximizează câştigul şi minimizează pierderile
  • Cum se iau deciziile
  • Conştient vs inconştient

 10.45 – 11.30. Comunicarea din perspectiva neuroștiințifică. Creierul uman a evoluat spre a fi social

  • De ce avem nevoie unii de alţii;
  • Profile de comunicare;
  • De la carismă la izolare, totul este dictat de tipul creierului nostru

 11.30-11.45 – Pauză de cafea

 11.45 – 13.15. Neuroştiinţa consumatorului. Impactul mesajului

  • Cercetare prin neuromarketing – introducere
  • Factori mai puţin cunoscuţi de care depinde impactul unui mesaj.

   Există stimulare subliminală?; Social + Narativ; Cum transmitem emoţiile

  • Mesaje diferite pentru tipuri diferite de oameni.

   Generaţiile X, Y şi Z; căutătorii de senzaţii vs căutătorii de siguranţă;

   Femei vs bărbaţi – particularităţi universale ale intereselor şi reacţiilor celor două sexe.

13.15-13.45 Cum scriem un brief de comunicare integrand elemente de neuromarketing

 13. 45 – 14.00. Sesiune de intrebari

 

RSVP: laura.tampa@iaa.ro; adina.nica@open-i.ro