Vrei să îți îmbunătățești tehnicile de prezentare?

Îți propunem un training intensiv, alături de Antonio Momoc și Mihai Rădulescu.

Vei învăța tehnici de vorbire în public, de abordare a clienților, de pitching și de realizare de propuneri și discursuri memorabile.

La finalul trainingului, vei putea :

  • Să aplici metodele potrivite pentru a susține o prezentare în fața unui public necunoscut, în magazine, restaurante, hoteluri, pe scenă sau la birou în fața unui board director.
  • Să îți manageriezi emoțiile când trebuie să vorbești în public, în fața unei audiențe sau persoane dificile sau atunci când contextul prezentării este dificil de controlat.
  • Să îți îmbunătățești imaginea personală și să îți crești încrederea în sine, folosind vorbitul public ca tehnică de branding personal.

Adică, discursul tău cu siguranță nu va arăta așa:

Sursa: The Great Debaters

 

Detalii despre training

Când: joi, 24 mai, între 9:00 și 18.00

Unde – IAA House, Calea Victoriei nr. 126, etaj 3

Preț: 100 EUR + TVA

Locuri: 14

Înscrieri: prin completarea acestui formular

Evenimentul se va desfășura în cazul unei grupe de minim 10 participanți.

 

Cine sunt trainerii?

Antonio Momoc

Antonio Momoc este trainer profesionist, cu peste 10 ani de experiență în media, realizator de emisiuni radio și TV pentru TVRi, Societatea Română de Televiziune; Radio Infopro, Mediapro; Naţional FM, Realitatea TV; Radio Bucureşti, și alte stații ; consultant în management și manager de proiecte europene, autor de cărți și studii politologice și Conferențiar Universitar la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării.

 

Mihai Rădulescu este trainer media cu peste 25 ani de experiență, realizator și moderator de emisiuni în cadrul TVR, cum ar fi Știrea Zilei, Prim Plan, Jurnal Plus, Ora de Știri (în prezent), reporter în direct la mari evenimente interne și internaționale, moderator și prezentator de evenimente.

Mihai Rădulescu

 

Descoperă agenda

 

9.00-12.00 Sesiunea 1 Pregătirea discursului

o Etapele construirii unui discurs. Motivație. Mesaj. Puncte cheie.

o Criterii de credibilitate: Competență, intenție, personalitate, persuasiune, proximitate

o Cum să începi și cum să termini un discurs

EXERCIȚIU: Realizarea unui discurs în fața unei audiențe necunoscute. Captarea atenției.

 

12.00-13.00 Pauza de prânz

 

13.00-15.00 Sesiunea 2 – Comunicare verbală, non-verbală și paraverbală

o Folosirea obiectelor în comunicarea verbală

o Folosirea limbajului non-verbal. Prima impresie – îmbrăcăminte, postură, atitudine, maniere.

o Comunicarea paraverbală : volum, ritm, registru, timbru, stil, intonație, dicție, prozodie. Cum să îți folosești vocea pentru un impact maxim. Cum să te folosești de aspect, de respirație, gestică, mimică și momentele de liniște

EXERCIȚIU: Exprimarea fluentă în fața camerei de filmat sau în condiții de stres. Cum să acceptăm un NU.

 

15.00-15.15 Pauză de cafea

 

15.15-18.00 Sesiunea 3 – Managementul emoțiilor

o Cunoașterea de sine: definirea unei percepții de sine corecte. Corectarea unor ticuri sau lipsuri în comunicare

o Controlul de sine la interacțiunea cu clienții, în funcție de atitudinea lor.

o Empatie: înțelegerea dispoziție clientului și disponibilitatea de a calibra discursul și argumentarea.

o Practicarea know-how-ului acumulat pe o prezentare existentă

EXERCIȚIU: 3. Joc de roluri. Simularea unei prezentări sau discurs de vânzări.

 

În plus, vom învăța și vom folosi pe parcurs exerciții de dicție, de respirație, de focus și de încălzire a vocii.

Sursa: The King’s Speech

 

Metode de învățare

  • Fiecare participant este filmat de câteva ori în decursul sesiunii, în timpul prezentărilor susținute
  • Trainerul va oferi feedback și un scor pentru fiecare video, ajutând astfel participanții să iasă din zona de confort și să acumuleze know-how-ul practic.
  • Trainerii vor oferi exemple din experiența reală din platou, de pe teren, de la Conferințele susținute și/sau moderate.

 

Vă așteptăm!